T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta i ferreteria a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.
Pel nostre magatzem de Palafolls, cerquem PERSONAL DE ADMINISTRACIÓ COMERCIAL PUNT DE VENDA per incorporar al departament de Fusta.
Habilitats/ Competències:
Si ets una persona amb iniciativa, implicada a la feina, resolutiu/va i tens dots comercials, segur que encaixaràs amb nosaltres. Treballem en equip i orientem al client, per tal que tingui la millor experiència. Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència? Ensagradaria conèixer-te.
Què t'oferim?
- Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
- Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
- Incorporació a un projecte sólido.
- Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge.
Requerits:
- Mínim ESO.
- Residència a Palafolls o 20km per rodalies.
- Experiència prèvia de 2 anys en tasques administratives.
- Català, castellà avançat.
Tasques:
- Atenció (presencial i telefònicament) i assessorament als clients durant el procés de compra dels productes de fusta i els seus derivats.
- Confecció de pressupostos.
- Creació de comandes, realització i registre d'albarans pels clients i associar-los al camió que reparteix.
- Control d'entrades i sortides de material.
- Gestió d'incidències del material i contacte amb als proveïdors.
- Realització de traspàs de comandes entre els centres de treball de les nostres empreses.
- Gestió de cobraments (targeta, metàl·lic o transferències).
- Arxivar la documentació.
- Realitzar el cobrament als clients de manera àgil i eficient.
Valorable:
- Coneixements en SAP o ERP similar.
- Coneixements o formació en fusta, fusteria o els seus derivats.
- Grau Mig en Administració i Finances.
- Coneixements en Excel.
Condicions:
- Conveni: Magatzemistes de fusta Barcelona.
- Salari: Segons conveni (14 pagues).
- Jornada: Completa.
- Horari: Dilluns a divendres de 08:00 a 13:00h i de 14:30 a 18:00h amb 30 min de descans a part.
- Contractació: Indefinit.
Incorporació: Immediata.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Sueldo: 23.000,00€-24.000,00€ al año
Preguntas para la solicitud:
- - On resideixes actualment?
- - Has realitzat tasques d'atenció al client en un punt de venda presencial?
- - Quants anys d'experiència tens realitzant tasques administratives d'introducció i emissió d'albarans en un programa de gestió, per facturar-ho posteriorment?
- - Tens experiència en SAP (ERP)?
Idioma:
- Catalán (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial
📌 ADMINISTRATIVO/A COMERCIAL PUNTO DE VENTA
🏢 ESTEBA Girona
📍 Palafolls