Des de Fundació IPSS estem cercant una persona per cobrir la funció d'administrativa i atenció al client del Servei d'Intervenció Especialitzada del Barcelonès Nord - Badalona
Les tasques que haurà de desenvolupar son:
• Recepció usuàries: atenció directa, informació del recurs, circuits d'accés, recollida informació primer contacte.
• Tramitació d'expedients i creació d'aquests
• Gestió de les comandes i control de material
• Control d'albarans
• Atenció telefònica
• Control d'agendes del servei i de les professionals.
• Gestió i control del correu general del servei
• Dades mensuals de la Generalitat de Catalunya: realitzar l'informe mensual que requereixen des de la DG. Omplir el model seguint les indicacions/instruccions
• Suport administratiu a l'equip: facilitació documentació, seguiment casos per corroborar intervenció SIE.
• Gestió d'expedients i base de dades ( pròpia i externa)
* Experiència 2 anys. Experiència en atenció al client i gestió administrativa de servei públic Gestió documental
* LLICENCIATURA O ENGINYERIA
* anglès (parlat Superior, escrit Mitjà)
* Competències / coneixements: Formació en ciències socials Capacitat de gestió d'elevat volum de tasques Treball en equip Domini alt del paquet office, domini de plataforma office 360 i calendari Outlook,
* Contracte laboral indefinit
* Jornada completa
* Salari mensual brut 1925