A
OXIGEN INTERIORS
som un estudi d’interiorisme amb més de 15 anys d’experiència i un showroom al centre de Granollers. Treballem amb marques premium de mobiliari, il·luminació i cuines, i oferim projectes integrals d’alt nivell, cuidant cada detall per aconseguir una experiència única pels nostres clients. Descripció del lloc
Busquem una persona organitzada i proactiva per incorporar-se al nostre equip com a
Auxiliar Administratiu/va Comercial
. Les teves tasques principals seran: Gestió i arxiu de documents i factures. Suport en pressupostos i seguiment de comandes. Atenció i comunicació amb clients i proveïdors. Donar suport a l’equip de vendes i al showroom. Suport en comunicació i xarxes socials:
preparació i retoc d’imatges (Photoshop, InDesign o Canva) i creació de continguts bàsics. El lloc és de jornada completa i presencial a les nostres oficines de Granollers. Requisits Experiència prèvia en gestió administrativa. Coneixements en àrea comercial i atenció al client. Domini bàsic d’eines de comunicació i disseny gràfic (Canva, Photoshop, InDesign o similars). Capacitat d’organització i comunicació. Ganes d’aprendre i treballar en equip. Oferim Incorporació immediata en un entorn creatiu i dinàmic. Contracte a jornada completa. Possibilitat de créixer dins l’empresa.