Es requereix un / a administratiu / a comercial per realitzar les tasques administratives del Departament Comercial, amb l’objectiu de facilitar les compres i vendes als / les socis / es que permetin complir amb la planificació i objectius establerts.
Requisits:
* CFGM Gestió administratiu, gestió comercial o afí.
* Anglès elemental
* Informàtica: ERP, Excel
* Formació específica i reglamentària: administració al / la client / a o administració comercial
Condicions laborals:
* Contracte indefinit a jornada completa.
* Horari: de 8 a 17 h.
* Salari: segons conveni.
Responsabilitats:
* Generar comandes de compra.
* Tramitar les devolucions als / les proveïdors / es.
* Revisar i realitzar modificacions en les compres / vendes segons cada proveïdor / a.
* Realitzar tasques administratives relacionades amb la convenció: revisió de PRICATR'S, entrada d'assignacions / sortits, descomptes i comandes de venda.
* Resoldre anomalies / incidències entre compres / vendes segons cada proveïdor / a.
* Prestar suport a la Responsable d'Administració Comercial i als / les Category Managers.
* Portar a terme accions referents a les imatges de producte (fotografies, digitalització, etc.).
#J-18808-Ljbffr