Empresa industrial francesa fundada el 1865, especialitzada en el disseny i fabricació de solucions de fixació i muntatge per a diversos sectors com l'automoció, la indústria, l'energia fotovoltaica, l'agricultura i la salut, amb presència en 25 països i 29 plantes de producció que ofereix solucions innovadores que abasten des de sistemes de fixació sense eines fins a connectors ràpids per a sistemes de fluids en el sector automoció esta buscant una persona per incorporar-se al departament comercial un Sales Support, mes orientat a la part administrativa del departament.
El candidat/a donarà suport al nostre equip de vendes a nivell europeu. Aquesta posició és clau per garantir l’eficiència operativa i una comunicació fluïda amb els nostres clients i distribuïdors.
Funcions principals:
* Suport administratiu diari a l’equip comercial europeu.
* Preparació d’ofertes i coordinació de l’enviament de mostres.
* Gestió de consultes de clients i coordinació amb diferents departaments interns.
* Coordinació de projectes interns i de millora de processos.
* Manteniment de dades de clients a CRM i ERP.
* Consolidació i anàlisi d’informes comercials i mètriques de rendiment.
* Proposta i implementació de millores operatives.
Perfil i requisits:
* Grau o CFGS en Administració / ADE/ vendes
* Experiència prèvia en suport a vendes, atenció al client, o rols administratius en entorns industrials.
* Coneixements avançats de Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook); es valora experiència amb CRM i ERP.
* Capacitat organitzativa, iniciativa pròpia i orientació al client.
* Perfil proactiu, adaptable i amb visió estratègica.
* Idiomes:
* Domini alt d’alemany i anglès (oral i escrit) – imprescindible.
Oferim:
* Contracte indefinit
* Posibilitats de creixement.
* Modalitat Híbrida. 2 / 3 dies homeoffice
* Salari segons experiencia (28k-30k)
* Si tens experiència en entorns comercials internacionals i t’agradaria formar part d’un equip dinàmic i col·laboratiu, envia'ns el teu CV!
Uneix-te a una empresa innovadora, amb presència global i enfocament a l’excel·lència operativa.
• Actitud molt positiva, amb ganes de treballar i d’aprendre.
• Capacitat per treballar sota pressió i amb sentit d’urgència per complir amb els terminis interns i externs.
Experiencia 2-3 anys en departaments de resolució d'incidencies, tracte amb clients, departaments de qualitat, preferiblement sector industrial.
• Domini de l’alemany i l’anglès (oral i escrit) — imprescindible.