Tasques a desenvolupar
Suport administratiu a l’equip Comercial, assegurant la correcta gestió de les comandes.
Realització del seguiment de les comandes i manteniment de la BBDD.
Recolzament en la gestió de la relació amb clients.
Recepció de trucades de clients, correus electrònics, resolució de dubtes, etc.
Suport a l’equip Comercial en la organització de la participació en fires. Compra de bitllets d’avió, reserva d’hotels, enviaments de materials, etc.
* Formació CFGM Administració i gestió
* Experiència mínima de 2 anys en tasques de administratives en Departament Comercial.
* Idiomes: Català, castellà, anglès alt (valorable nivell FCE)
* Ser una persona organitzada, resolutiva, polivalent i comunicativa motivada per les tasques a realitzar i formar part del nostre equip.
* Incorporació immediata
Dedilluns a dijous entrada flexible de 07:00 – 08:15 i sortida flexible de 17:00 a 18:30 (pausa de ½ hora a 2 hores per dinar) – 08:15 hores diàries
Divendres entrada flexible de 07.00 a 08:00 i de 14.00 a 15:00 – 7 hores
#J-18808-Ljbffr