La persona incorporada donarà suport a làrea administrativa i actuarà com a punt de contacte amb pacients i professionals.
Les seves funcions principals inclouen:
Atenció al públic de manera presencial i telefònica.
Gestió i coordinació dagendes de professionals, assignació de visites i control de disponibilitats.
Gestió del cicle complet de facturació i arxiu de documentació.
Introducció dassentaments comptables bàsics i conciliació bancària.
Preparació dinformes i suport administratiu al dia a dia del centre.
Coordinació interna amb altres departaments per garantir un bon funcionament administratiu. Oferta de treball a la comarca Osona
Experiència demostrable en tasques administratives, facturació i atenció al públic.
Coneixement i domini dExcel, Word i eines dofimàtica.
Capacitat de comunicació i tracte professional amb pacients i personal sanitari.
Experiència en la gestió dagendes i organització de cites.
Capacitat dorganització, responsabilitat i discreció.
Formació en CFGS Administració i Finances, Gestió Administrativa, ADE o similar.
Experiència prèvia en atenció al públic (presencial i telefònica).
Experiència en gestió dagendes de professionals i coordinació de visites.
Domini dofimàtica (Excel, Word) i programes de gestió administrativa.
Capacitat dorganització, resolució, empatia i tracte professional.
Experiència en entorns sanitaris o clíniques especialitzades.
Coneixement de programes de gestió mèdica, ERP o software de facturació.
Habilitat per treballar en equip, adaptació a situacions canviants i gestió dalt volum de tasques.
Coneixement didiomes (anglès o altres) en nivell datenció bàsica.