ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Pimec, empresa dedicada a la consultoria i enginyeria ambiental situada a Barcelona, busca incorporar un/a personal administrativ/a/comptable.
Responsabilitats
Atenció telefònica, recepció, missatgeria i gestió de material oficina (control de preus i factures).
Tramitació de concursos públics i compromisos de col·laboració tenint en compte el plec de condicions administratives per a la presentació de la documentació.
Actualització de registres de licitacions: RELI, ROLECE i registre administratiu públic REA.
Gestió de la prevenció de riscos dels treballadors: seguiment de les revisions mèdiques, lliurament dels EPIS i facilitat de la documentació PRL als proveïdors.
Control d'avals.
Sol·licitud dels certificats dels treballs realitzats al client.
Altres tasques administratives derivades del departament d'administració.
Tasques bàsiques comptables.
Qualificacions i coneixements necessaris
Es precisa una persona amb experiència mínima de 3 anys realitzant funcions similars al lloc de treball, valorable haver treballat en la gestió i tramitació de concursos públics. Habituat/da a la gestió documental i domini del català i castellà. Informàtica (Excel, Word, correu electrònic). Imprescindible excel·lent comprensió lectora per a la interpretació del plec de condicions administratives per a la presentació i preparació de la documentació dels concursos públics. Persona amb capacitat d'aprenentatge, treball en equip, adaptabilitat; amb iniciativa, honesta i polivalent. Alt grau de compromís i responsabilitat: persona metòdica, amb atenció al detall i constància per finalitzar les tasques que inicia. Il·lusió i motivació en el projecte empresarial.
Beneficis
Incorporació immediata.
Contracte per substitució amb possibilitats de continuïtat.
Jornada completa amb horari flexible: entrada de 7:30h a 9:30h i sortida a partir de les 16:30h amb parada de mitja hora per dinar de 13:30h a 15:30h.
Divendres horari intensiu de 6,5 hores.
Salari a convenir segons experiència professional.
#J-18808-Ljbffr