Descripció de l'ofertaDescripció del lloc de treballEstem buscant un/a Administrativa per un Taller de Planxisteria de Barberà del Vallès, per unir-se al nostre equip dinàmic i en creixement.
En aquest rol, seràs responsable de gestionar les tasques administratives diàries del taller, coordinar amb els clients i proveïdors, i assegurar un funcionament eficient de l'oficina.Responsabilitats clau:Gestió de la documentació administrativa del taller.Coordinació de les comunicacions amb clients i proveïdors.Organització de l'agenda i suport administratiu general.Assegurar la correcta facturació i seguiment dels pagaments.Treballs a realitzar:Tancaments d'ordres de treball, coneixent les dades que s`introdueixen i comprovr els processos realitzatsRecepció de comandes i gestió de comandes,Atendre als clients i saber comentar els aspectes dels treballs que han encarregatRecepció i control dels fulls de treball diaris.Emissió i seguiment de factures i pressupostos.Control d'hores treballades, absències i vacances del personal.Suport en processos de compres i contractació de serveis tècnics.Gestió de documentació tècnica i de qualitat.Formació CFGM o CFGS d`Administració i financesConeixements bàsics en processos industrials o del sector metal·lúrgicGestió de documentació administrativa (facturació, albarans, comandes, fulls de treball).
Control d'inventari i gestió de magatzem.Seguiment de comandes de materials i contacte amb proveïdors.Nocions de prevenció de riscos laborals (PRL), especialment aplicades a entorns industrials.Experiència prèvia almenys 2 anys en Taller de Planxisteria, tallers metal·lúrgics o empreses de fabricació.
Idiomes català i castellà escrit i parlat correctamentCompetències Personals:Organització i planificació: Capacitat per gestionar múltiples tasques i documents.Comunicació efectiva: Tracte fluid amb operaris, caps de producció, clients i proveïdors.Resolució de problemes: Agilitat per gestionar imprevistos administratius.Treball en equip: Coordinació amb els departaments de producció i logística.Oportunitat de formar part d'un equip compromès i professional.Desenvolupament professional i creixement dins de l'empresa.Salari competitiu i avantatges addicionals.Contracte indefinit directe per EmpresaSalari: *************K segons vàluaRequisits i qualificacionsExperiència prèvia com a Administrativa en un entorn similar.Domini de les tasques administratives i gestió de documentació.
Habilitats de comunicació excel·lents en català i castellà.
Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.Conèixer eines informàtiques com Microsoft Office.
#J-*****-Ljbffr