Administratiu de vendes i suport a RRHH
Descripció del lloc de treball: busquem un/a administratiu/va per assumir tasques relacionades amb liquidacions de xofers, atenció telefònica, entrada de comandes i gestions pròpies del departament administratiu. El/la candidat/a seleccionat/da s’encarregarà de proporcionar suport administratiu essencial per garantir el correcte funcionament de l’oficina.
Es valorarà coneixements en temes laborals per donar suport a l'area de RRHH.
Requisits:
Experiència prèvia en llocs administratius o de secretaria.
Excel·lents habilitats de comunicació i atenció al client.
Domini d’eines ofimàtiques com Microsoft Office.
Es valorarà coneixements en Navision
Capacitat per organitzar i prioritzar tasques.
Atenció al detall i habilitats de resolució de problemes.
Adaptabilitat i treball en equip.
Suport en RRHH:
Gestió i arxiu de baixes, justificants i vacances.
Manteniment del calendari laboral i comunicació amb l’assessoria.
Suport en la organització de formacions internes.
Polítiques de recursos humans.
Actualització d’arxius i bases de dades de personal