Descripció de l'oferta
Es cerca Auxiliar Administratiu-iva/ Recepcionista per a una entitat de persones amb malaltia mental ubicada a Gràcia.
Tasques principals:
1. Recepció
2. Atenció telefònica
3. Actualitzar base de dades
4. Passar informes
5. Altres tasques administratives
S'ofereix:
6. Tipus de relació professional: Contracte
7. Tipologia de contracte: Indefinit
8. Núm. Hores setmanals: 38
9. Horari: 8:30-14 y 15-17
10. Retribució brut anual: 20.500 euros
Requisits
11. Categoria professional: Auxiliars
12. Formació reglada requerida: Certificat professionalitat nivell 2 tasques administratives o CFGM o CFGS de l'àmbit administratiu.
13. Temps d'experiència: +3
14. Coneixements informàtics: Paquete Office
15. Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Creativitat, Empatia, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
16. Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat