Realitzar la gestió, seguiment, atenció i tracte comercial als clients de la seva cartera de Banca Personal, identificant oportunitats de venda, mantenint un nivell d'interlocució adequat a través dels canals remots que estan a la seva disposició, i oferint-los els productes més acords a cadascun d'ells, amb l'objectiu de contribuir a la consecució de reptes establerts a nivell individual.Anticipar-se a les necessitats actuals i futures basades en una nova relació amb el client mitjançant l'ús de noves tecnologies existents a l'Entitat i al mercat.El servei Connecta es recolza en elements de comunicació videogràfics per presentar i apropar els i les professionals de CaixaBank als seus clients. És per això que, si finalment fossis la persona seleccionada per cobrir aquesta vacant, durant el temps en què estiguis adscrit al servei Connecta, l'Entitat et sol·licitarà autorització per captar i fixar la teva imatge i veu, mitjançant filmació o qualsevol altre procediment d'enregistrament audiovisual, amb finalitats informatives i publicitàries. T'informarem de totes les condicions al Document de cessió de drets d'imatge i de protecció de dades.Les responsabilitats que assumiràs a la posició són:- Gestionar la cartera de clients assignats.- Analitzar el resultat de lactivitat comercial dins de la cartera- Impulsar la transformació digital, tot fomentant l'ús de les eines digitals i de l'app del banc.- Organitzar les activitats operatives i administratives de la cartera.- Col·laborar amb el director en l'anàlisi i la vigilància de l'evolució del risc dels clients de la seva cartera.- Controlar l'evolució del balanç i el compte de resultats de la cartera.- Experiència i habilitats en la gestió comercial de carteres de clients.- Necessària Certificació MIFID i LCCI- Control i seguiment de Gestió Operativa.- Coneixement de Sistemàtica Comercial.- Coneixement de productes comercialitzats del segment de banca particulars.- Coneixement i gestió morositat.- Innovació i obertura al canvi.#J-18808-Ljbffr