Descripció del lloc
Et sumaràs al departament de compres, un dels pilars de la nostra cadena de valor i amb una clara orientació al client. Jugaràs un paper clau assegurant la qualitat, l’eficiència i la fiabilitat de la informació i dels processos que donen suport a les nostres operacions.
COM SERÀ EL TEU DIA A DIA?
- Actualitzaràs i enviaràs l’informe de vendes.
- Mantindràs al dia i remetràs informes de nivell de servei, variació de preus i enviaments a proveïdors, així com daltres objectius del departament.
- Gestionaràs i enviaràs els informes de fallides a la direcció.
- Elaboraràs informes d’activitat promocional.
- Mantindràs al dia i actualitzaràs la informació de la base de dades i el quadre de comandament.
- Crearàs acords ràpel i ordres de controlling.
- Gestionaràs la revisió i correcció de comandes quan sigui necessari.
QUÈ NECESSITEM DE TU?
- Cicle Formatiu de Grau Superior de la branca administrativa i/o comptable.
- Experiència prèvia en la realització de funcions administratives en el departament de compres, logística i/o similars.
- Domini del paquet Office, especialment de l'Excel.
- Experiència prèvia en programes de gestió i/o ERP, sent valorable tenir coneixements en SAP.
- Vehicle propi per arribar a les nostres oficines.
OFRECEM
QUÈ VIURÀS A FRIT RAVICH?
- Formaràs part d’una empresa líder en el seu sector, en ple procés de creixement.
- Formaràs part d’un departament estratègic, on cada acció tindrà un impacte directe en la satisfacció del client i en l’èxit global de l’empresa.
- Tindràs l’oportunitat de créixer professionalment, assumir responsabilitats i aportar valor en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
- Projecte ambiciós i possibilitat de participar en projectes transversals de la companyia.
- Pla d’acompanyament personalitzat des del primer dia.
- Beneficis socials a través de retribució versátil.
#J-18808-Ljbffr