Descripció:
Residència propera al lloc de feina o vehicle propi.Nivell usuari d’informàtica i administració, amb coneixement de Excel, Word i correu electrònic.Control de correu electrònic i telèfon.Valorable experiència prèvia en tasques similars a les descrites a l’oferta.Per a una important empresa del sector dels serveis, busquem una recepcionista-administrativa de compres per realitzar les següents tasques:
Gestió de trucadesGestió de correu electrònicTasques de recepcióGestió de comandes de material a clients:
Entrar comandes de material per als clientsEntrega de comandes a supervisorVerificar i registrar dates d’entrega de comandesConfecció de llistats de consum de materialGestió de compres a proveïdors:
Gestió de comandes de material a proveïdorsContabilització de factures de proveïdorsControl d’estocsGestió i control de ITV de la flota de vehiclesAltres tasques relacionades amb la gestió de l’oficinaCerquem a una persona proactiva, dinàmica, organitzada i responsable.
#J-18808-Ljbffr