Descripció del lloc de treball
Estem buscant un/a Administrativa per un Taller de Planxisteria de Barberà del Vallès, per unir-se al nostre equip dinàmic i en creixement. En aquest rol, seràs responsable de gestionar les tasques administratives diàries del taller, coordinar amb els clients i proveïdors, i assegurar un funcionament eficient de l'oficina.
Responsabilitats clau:
* Gestió de la documentació administrativa del taller.
* Coordinació de les comunicacions amb clients i proveïdors.
* Organització de l'agenda i suport administratiu general.
* Assegurar la correcta facturació i seguiment dels pagaments.
Treballs a realitzar:
*
o Tancaments d'ordres de treball, coneixent les dades que s`introdueixen i comprovr els processos realitzats
o Recepció de comandes i gestió de comandes,
o Atendre als clients i saber comentar els aspectes dels treballs que han encarregat
o Recepció i control dels fulls de treball diaris.
o Emissió i seguiment de factures i pressupostos.
o Control d’hores treballades, absències i vacances del personal.
o Suport en processos de compres i contractació de serveis tècnics.
o Gestió de documentació tècnica i de qualitat.
Requisits:
* Formació CFGM o CFGS d`Administració i finances
* Sexe: indiferent
* Coneixements bàsics en processos industrials o del sector metal·lúrgic
* Gestió de documentació administrativa (facturació, albarans, comandes, fulls de treball).
* Control d’inventari i gestió de magatzem.
* Seguiment de comandes de materials i contacte amb proveïdors.
* Nocions de prevenció de riscos laborals (PRL), especialment aplicades a entorns industrials.
* Experiència prèvia almenys 2 anys en Taller de Planxisteria, tallers metal·lúrgics o empreses de fabricació.
* Valorable experiència en taller de planxisteria
* Valorable experiència en programes Sage200 y Effyciency
* Bon domini de Microsoft Office: Excel, Word, Outlook.
* Idiomes català i castellà escrit i parlat correctament
* Competències Personals:
* Organització i planificació: Capacitat per gestionar múltiples tasques i documents.
* Comunicació efectiva: Tracte fluid amb operaris, caps de producció, clients i proveïdors.
* Resolució de problemes: Agilitat per gestionar imprevistos administratius.
* Treball en equip: Coordinació amb els departaments de producció i logística.
Beneficis:
* Oportunitat de formar part d'un equip compromès i professional.
* Desenvolupament professional i creixement dins de l'empresa.
* Salari competitiu i avantatges addicionals.
* Contracte indefinit directe per Empresa
* Salari: 28.000-30.000K segons vàlua
* Jornada completa de 6h-14h de dilluns a divendres
Requisits i qualificacions
* Experiència prèvia com a Administrativa en un entorn similar.
* Domini de les tasques administratives i gestió de documentació.
* Habilitats de comunicació excel·lents en català i castellà.
* Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
* Conèixer eines informàtiques com Microsoft Office.