Descripción
Empresa dedicada al disseny, confecció i personalització de prendes esportives, situada a Sabadell
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
Emissió de factures i gestió administrativa diària.
Elaboració de pressupostos per a clients.
Atenció al client via telèfon, correu electrònic i presencialment.
Coordinació i preparació d’enviaments.
Suport puntual en la preparació de comandes en moments de màxima càrrega de feina
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?
Experiència prèvia en tasques administratives i d’atenció al client.
Persona organitzada, resolutiva i amb capacitat per adaptar-se a diferents tasques.
Bon domini d’eines informàtiques (Office, correu electrònic, ERP(Odoo), i Drive (Google)).
Capacitat de treballar en equip en un entorn dinàmic.
Es valorarà experiència en entorns de petites empreses on s’hagin realitzat tasques variades
¿Qué beneficios te aportaremos?
Contracte indefinit a jornada complerta
Formació inicial a càrrec de l'empresa
Salari de 16.600 euros bruts anuals per 14 pagues#J-18808-Ljbffr