El Servei d'Inserció de Rubí Forma precisa personal auxiliar administratiu comercial i gestió de magatzem, amb horari de dilluns a dijous de 8 a 17 h i divendres de 8 a 14 h; i amb ubicació a Rubí.
Informem que les persones interessades en aquesta oferta seran contactades pel nostre centre RUBÍ FORMA mitjançant correu electrònic per tal de vehicular la candidatura amb la gestió d'aquesta oferta de treball.
Ubicación: BARCELONA – VALLÈS OCCIDENTAL – ***** RUBI
Detall de les funcions del lloc de treball: Taques pròpies d'un auxiliar administratiu, incloent atenció al client i proveïdors. La persona també dedicarà part de la jornada a atendre el magatzem.
Condicions del lloc de treball: Contrato laboral indefinido. Jornada completa (8 a 17 h del dilluns al dijous, 8 a 14 h Dims).
Requeriments mínims: Experiencia mínima de 3 anys – Persona amb experiència administrativa (mínim 3 anys). CFGS de l'àmbit de l'Administració o la Logística. Inglés (hablado Superior, escrito Superior). Competències / coneixements: experiència administrativa i bon perfil comercial, coneixements d'anglès per a comunicació amb proveïdors estrangers, molt valorable carnet de carretoner, domini d'Office, especialment Outlook, ambició per progressar i bona actitud d'aprenentatge, intenció d'evolucionar dins l'empresa i assumir més responsabilitats en el futur.
Persona de contacte: Rosa. Contacte de correu electrònic: #J-*****-Ljbffr
#J-18808-Ljbffr