Vols formar part d'una consultora líder en oferir solucions i serveis per a una sostenibilitat global? Si com nosaltres també creus que la sostenibilitat és la peça clau per cuidar el nostre planeta, Anthesis Lavola és la teva empresa! Uneix-te al nostre equip d'experts i desenvolupa’t professionalment a l’Àrea de Gestió de Clients i Mercats.
Què faràs al teu dia a dia? o Garantir el manteniment i actualització de la base de dades de clients realitzant tasques com registrar i actualitzar informació, segmentar clients, classificar comptes, completar dades de contacte, entre altres. o Identificar licitacions públiques d’interès per a la companyia. o Elaborar informes d’indicadors comercials i anàlisi de dades. o Preparar o adaptar presentacions comercials. o Atendre als clients que arribin per canals comercials generals i gestionar la seva derivació cap als canals interns per tal de donar una resposta comercial adequada. o Explotar bases de dades d’empreses i clients per a activar accions comercials o de màrqueting. o Realitzar tasques de secretaria de l’área comercial tals com coordinar agendes, gestionar documentació, organitzar actes i reunions, transmetre instruccions, entre altres. o Elaborar ofertes i propostes comercials i realitzar el seu seguiment. o Oferir suport en la preparació, enviament i seguiment de trameses comercials, vetllant per la coordinació de l’elaboració de continguts, redacció de llistats de clients a qui enviar-la i altres tasques relacionades. o Gestionar la documentació de l'espai virtual de la Direcció Comercial.
- Experiència 1 anys. Valorem també: o Experiència entre 0 i 2 anys en: gestió administrativa, tracte amb les empreses client i relacions comercials, realització d’estudis, informes i anàlisis de la informació, visió mediambiental i de negoci. o Formació de Màster o Postgrau en: Gestió Comercial, Màrqueting, Relacions Públiques o similars. o Estar en disposició d’un certificat de discapacitat.
- TÍTOL DE GRAU
- títol de grau - ciències ambientals
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit c1 - d.funcional)
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Què busquem en tu? o Nívell acadèmic i especialitats formatives: formació superior en Gestió Administrativa (Administració i Finances, Administració i Direcció d’Empreses (ADE), Economia, Ciències Econòmiques i Empresarials, Comptabilitat i Finances o similars) o Sostenibilitat i Gestió del Medi Ambient (Biologia, Ciències Ambientals, Química, Geografia i Ordenació del Territori o similar). o Eines digitals i informàtica: Domini del paquet Office de Microsoft (Word, PowerPoint, Excel i Outlook), en especial, coneixements avançats d’Excel i tractament de bases de dades. Coneixements i competències en l’ús d’eines CRM (Hubspot, Netsuite, Salesforce o similar), com també en SharePoint de Microsoft. o Idiomes: domini del Català (C1), Castellà (C1) i Anglès (B2 mínim). o Que resideixis a Barcelona, Manlleu o voltants. Les teves competències i habilitats: o Dinamisme i proactivitat. o Iniciativa i comunicació. o Organització i resolució de imprevistos. o Autonomia i responsabilitat. o Identificació i compromís. o Intel-ligència emocional i assertivitat. o Treball en equip i cooperació. o Flexibilitat i adaptabilitat al canvi. o Orientació comercial. o Planificació i organització personal. o Disposició a l’aprenentatge. o Pensaments analític i crític.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: Quins són els avantatges de treballar amb nosaltres? T'oferim: o Formar part d’una empresa amb el segell B Corp on tenim cura del nostre impacte ambiental, cultural i social a través dels nostres valors i compromís amb l’entorn. o Formar part d'un equip que treballa per aconseguir un món més sostenible. o Ambient de treball agradable amb uns companys encara més acollidors i motivadors. o Cultura inclusiva i diversitat, perquè tota persona és única i volem escoltar les teves idees. o Projecció i carrera professional personalitzada per a que aconsegueixis la teva millor versió. o Formació continua i recursos formatius internacionals al teu abast. A Anthesis Academy tindràs accés a diversos recursos en anglès per a que puguis impulsar la sostenibilitat i adquirir noves habilitats directives i coneixements del teu sector. o Teleworking, una forma de treballar sostenible. o Estabilitat laboral i creixement professional per a que res t’aturi cap a l’èxit. o Oportunitats internacionals i una networking global. o Participació en projectes d’iniciativa i responsabilitat social. o Jornada completa amb horari versátil, de dilluns a dijous de 8h a 17h i els divendres de 8h a 15h. o 4 setmanes de jornada intensiva a l'estiu. Treballaràs de 8h a 15h i gaudiràs de les tardes d’estiu. o Retribució
📌 Assistent / Assistenta Àrea Comercial
🏢 Lavola 1981
📍 Barcelona