**Descripción**:
Amb **Grup Sagardi** formaràs part d'un grup de restauració amb història, tradició i vocació per la gastronomia. Grup Sagardi va néixer fa 25 anys amb la idea de donar a conèixer la gastronomia Basca arreu del món. Actualment el grup compta amb uns 28 restaurants, a nívell nacional i internacional.
Actualment estem seleccionant un/a **AUXILIAR ADMINISTRATIU/A per al DPT. ADMINISTRACIÓ-TRESORERIA** a jornada completa per realitzar la gestió dels processos del departament a les nostres oficines ubicades a Sant Boi.
Les teves funcions principals seran:
- Enviament de factures als clients.
- Control i seguiment de les factures que estan pendents de cobrament.
- Creació d'ordres de pagament a proveïdors.
- Conciliació de bancs.
- Comptabilització dels moviments generats.
- Comptabilització d'assentaments comptables.
- Reclamació d'incidències a proveïdors
- Quadre i tancament mensual de les caixes dels restaurants i revisió de la documentació generada als restaurants.
- Tasques d'arxiu.
Què oferim?
- Gaudir d´un bon ambient de treball, professional i dins d´un grup consolidat.
- 16.000€/bruts anuals.
- El menjar està inclòs.
- Disposar d'una targeta amb descompte a tots els restaurants del grup.
**Requisitos**:
- Cerquem una persona comunicativa, amb experiència en el tracte al client, meticulosa, proactiva, àgil, responsable i organitzada, amb ganes d'aprendre i que tingui capacitat de treball en equip i de gestió de documentació.
- Nívell fluid de català i castellà.
- També es valoraran coneixements d'ofimàtica.
📌 Aux. Administrativo/a - Administración y Tesorería
🏢 Sagardi
📍 Sant Boi de Llobregat