A Lagupres, empresa especialitzada en serveis industrials, estem buscant Auxiliar Administració amb perfil comptable per incorporar-se al nostre equip.
Cerquem una persona polivalent, proactiva i amb iniciativa, amb capacitat per adaptar-se a diferents tasques dins de l’àrea administrativa i comptable.
Tareas
* Registre i control d’albarans de compres i factures de proveïdors.
* Introducció i revisió d’assentaments comptables.
* Conciliacions bancàries.
* Control i registre de les targetes VISA de l’empresa.
* Suport al departament de compres en gestions administratives.
* Suport administratiu general: arxiu, recepció de documentació, atenció telefònica.
* Coordinació amb altres departaments per garantir el flux correcte d’informació.
* Ús d'eines ERP (es valorarà experiència amb Navision).
Requisitos
* Experiència mínima de 2 anys en funcions comptables i administratives.
* Polivalència i capacitat d’iniciativa per assumir tasques diverses i proposar millores.
* Domini d’eines ofimàtiques (Excel, Word) i ERP (preferentment Navision).
* Capacitat per treballar de forma autònoma i en equip.
* Bon nivell de català i castellà, tant oral com escrit. Valorable anglès.
Beneficios
* Contracte inicial temporal amb possibilitat de passar a indefinit.
* Vacant estable amb projecció dins d’una empresa sòlida i en creixement.
* Incorporació a un equip dinàmic i entorn de treball professional.
* Retribució segons la vàlua i experiència aportada pel/la candidat/a.
* Horari intensiu amb pausa per dinar (08:00 a 17:30 h).
* Formació contínua a càrrec de l’empresa, incloses classes d’anglès i alemany en horari laboral.
* Ubicació: Pol. Industrial Constantí.
* Horari: De dilluns a divendres, de 08:00 a 17:30 h amb 1,5 hores per dinar.
#J-18808-Ljbffr