Administratiu/va – Comercial – Màrqueting (Contracte laboral, temps complet – Tarragona)
Todos los posibles candidatos deben leer con atención los siguientes detalles de este trabajo antes de presentar una candidatura.
Sobre nosaltres
Som un grup d'empreses de comunicació en creixement, especialitzada en crear contingut, gestionar projectes i donar suport a empreses i institucions en la seva estratègia comunicativa. Busquem una persona polivalent, proactiva i organitzada que pugui donar suport tant en l'àrea administrativa com en tasques comercials i de màrqueting. La nostra seu està a Tarragona, amb delegacions a Reus i La Orotava (Tenerife).
Responsabilitats principals
Àrea Administrativa (30%)
● Gestió de facturació, facturació electrònica i seguiment de cobraments.
● Comptabilització bàsica i gestió documental (clients i proveïdors).
● Informes, reporting (intern i extern) i controlling.
● Suport en la coordinació administrativa.
● Control d'agendes, reunions i atenció telefònica/correu.
● Suport en processos de contractació de personal i gestió interna (horaris, vacances, arxiu, etc.).
● Gestió de l'oficina: compra de material, relació amb proveïdors i manteniment bàsic de l'espai.
Comercial i Contractació Pública (50%)
● Gestió de licitacions: cerca, preparació de documentació (tècnica i administrativa) i presentació d'ofertes mitjançant les plataformes públiques.
● Preparació de propostes comercials i presentacions.
● Seguiment de clients i oportunitats de negoci.
● Actualització de CRM i generació de llistes de contactes potencials.
● Suport en fires, esdeveniments i accions comercials.
● Anàlisi de competidors i mercats.
Àrea de Màrqueting (20%)
● Suport en la creació i execució de campanyes de màrqueting.
● Elaboració i enviament de newsletters i anàlisi de resultats.
● Suport en l'organització d'esdeveniments i gestió de material comunicatiu.
● Anàlisi de dades: seguiment de mètriques, rendiment de campanyes i evolució de vendes/serveis.
Requisits:
● Formació en Administració.
● Experiència prèvia en funcions administratives i/o de màrqueting/comercial (mínim de 3 anys).
● Domini de Microsoft Office i eines digitals (ERP, CRM, ...).
● Bona redacció i capacitat comunicativa en català i castellà.
● Capacitat d'organització, autonomia i atenció al detall.
● Perfil proactiu, resolutiu i amb bona actitud de treball en equip.
● Disponibilitat per viatjar a les nostres oficines de Tenerife (puntualment).
● Carnet de conduir i cotxe propi
Es valorarà:
● Experiència en gestió de licitacions.
● Coneixements en eines d'anàlisi (Power BI o similars).
● Experiència en màrqueting digital o gestió de campanyes.
● Experiència en entorns de comunicació, agències o sectors similars.
● Coneixement d'anglès.
● Formació en Màrqueting, Comunicació o similar.
Oferim:
● Contracte a jornada completa.
● Lloc de treball 100% presencial a les nostres oficines de Tarragona. Amb algunes jornades a les oficines de Reus.
● Incorporació en una empresa en creixement i amb projectes molt variats. xohynlm
● Bon ambient de treball i oportunitats de desenvolupament professional.
Sou:
● Nivell: 18.000 / 20.000€ + incentius (quantitatiu i qualitatiu)