Sobre l'empresaA IsardVDI, empresa especialitzada en virtualització d'escriptoris i infraestructures IT, estem ampliant l'equip i busquem una persona organitzada, proactiva i amb ganes d'aprendre per incorporar-se com a Auxiliar Administratiu/va en contracte temporal de 6 mesos, amb possibilitat real de continuïtat en contracte indefinit.Sobre el rolAquesta posició implica suport a les tasques administratives del dia a dia i col·laboració amb l'equip d'administració.Responsabilitats- Suport a les tasques administratives del dia a dia.- Gestió, classificació i arxiu de documentació.- Atenció bàsica a clients i proveïdors (telèfon, correu, recepció).- Registre de despeses i suport en facturació.- Suport general al departament d'administració i al funcionament de l'oficina.Habilitats requerides- Persona organitzada, responsable i amb iniciativa.- Domini d'ofimàtica (especialment Excel/Sheets).- Capacitat d'aprenentatge ràpid i treball en equip.- Català i castellà imprescindible;
anglès valorable.- Experiència prèvia en administració.- Experiència amb sistemes Linux valorable.Condicions laborals- Contracte temporal de 6 mesos, amb opció de continuïtat a indefinit.- Mitja jornada de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00.- Modalitat 100% presencial a les oficines de la zona Marina, Barcelona.- Bon ambient de treball en una empresa tecnològica jove en creixement.- Oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament dins del departament.- Rang salarial d'acord amb el conveni d'Oficines i Despatxos, amb revisió possible segons experiència.- Declaració d'igualtat d'oportunitats. Compromís amb la diversitat i la inclusivitat.Per aplicar, envia la teva candidatura directament a través de LinkedIN..