* Atendre i gestionar trucades telefòniques, correus electrònics i sol·licituds presencials.
* Donar la benvinguda als visitants i proporcionar la informació necessària.
* Atendre consultes i resoldre dubtes de socis i clients.
* Escoltar i gestionar reclamacions o suggeriments, derivant-los a qui correspongui.
* Respondre per ràdio a les embarcacions que sol·licitin amarrador.
* Comprovar l'estat de la dàrsena mitjançant el programari de gestió portuària i assignar amarradors.
* Coordinar amb els mariners el suport necessari per a l'atracament.
* Gestionar les estades de vaixells
* Preparar correspondència, mailings i altra documentació.
* Gestionar l'arxiu i mantenir-lo ordenat.
* Controlar l'inventari I fer comandes quan sigui necessari.
* Vendre productes de marxandatge i portar el control d'estocs.
* Col·laborar en l'organització i difusió d'activitats
* Gestionar les sol·licituds de llicències
* Gestionar les reserves dels cursos de l'Escola de Vela.
Tipo de puesto: Media jornada
Experiencia:
* Recepción: 1 año (Deseable)
* Atención al cliente: 1 año (Deseable)
Idioma:
* Inglés (Obligatorio)
* Catalán (Obligatorio)
* Francés (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial