La missió d'aquest lloc és; Fer seguiment dels leads provinents de diferents fonts i aconseguir que es converteixin en cites per als assessors. Detectar les necessitats del client i derivar als comercials venda empresa per a una assessoria personalitzada dels productes i serveis associats a VN Empresa. Col-laborar en la gestió administrativa i comercial del departament de flotes.- Maneig de base de dades.- Contactar amb empreses del fons de comerç per detectar necessitats i aconseguir convertir el contacte en visita per als assessors.- Coordinar-se amb l'equip de vendes d'empreses per agendar la visita amb l'assessor comercial. *Fer seguiment de fons de comerç fins a la conversió a vendes. *Mantenir-se actualitzat en matèria de productes i serveis associats a la venda a empreses, així com dels seus principals competidors a través dels mitjans necessaris. *Fer seguiment de client i de vendes no realitzades. *Realitzar un seguiment periòdic de clients que han adquirit el vehicle, verficant-ne la satisfacció i fidelitzant-lo. *Utilitzar les eines internes de TES i grup PONS (FAST, TESCAR) per introduir i reportar l'activitat diària del Call center.- Col-laborar amb l'equip de vendes a empreses, quant a l'elaboració de pressupostos, proformes, preparació i lliuraments de vehicles. *Cerca proactiva de nous clients a través de diferents fonts.- Experiència 1 anys. Técnico de Marketing/ Atención al cliente- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR- FP/Bachillerato, Diplomatura de Marketing, comunicación, RRPP- català (parlat superior, escrit superior)- espanyol (parlat superior, escrit superior)- anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)- Competències / coneixements: Orientació a resultats,Orientació al client, tolerància a entorns d'alt rendiment.- Disponibilitat de vehicle- Permisos de conduir: b- Contracte laboral indefinit- Jornada indiferent- Salari mensual brut des de '1400' fins a '1600'