Tens experiència en gestió administrativa/a i atenció al client? Targada treballar en entorns dinàmics i coordinar-te amb diferents departaments? Una empresa sòlida de la zona de Figueres busca incorporar una persona organitzada, amb bon tracte i capacitat de comunicació per donar suport a les tasques administratives i comercials de l'oficina. Contracte inicial per ETT amb possibilitat d'incorporació fiable. Horari intensiu els divendres i jornada partida de dilluns a dijous. Divendres: 08:00 a 14:00. Si tens coneixements dofimàtica, experiència en atenció comercial i valors com l'empatia, l'organització i la proactivitat... aquesta oportunitat és per a tu!Requisitos- Coneixements de informàtica (paquet Office, gestió documental, gestió correus electrònics)- Habilitats per comunicar-te amb claredat i empatia- Es valorarà coneixements d'idiomes; francès i angles- Capacitat d'organització i atenció al detall- Experiència prèvia amb atenció comercial i/o administració (3 anys)¿Qué ofrecemos?- Incorporació estable a empresa sólida- Bon ambient de treball- Formació inicial- Retribució segons vàlua i experiència#J-18808-Ljbffr