Empresa consolidadada necessita incorporar un/a auxiliar administratiu/va per als seus centres de treball de Riudellots de la Selva. Valorem molt una persona amb capacitat per treballar en equip, que es sàpiga adaptar als diferents mètodes de treballs de l’empresa i amb facilitat per l’aprenentatge. Imprescindible coneixements ofimàtics. Seria imprescindible disposar de mitjà de transport propi per arribar al lloc de feina.Les funcions que realitzaria serien les típiques en un departament administratiu: entrada de les compres al sistema informàtic, escandalls, arxiu, atenció telefònica, facturació etc...- Experiència 2 anys. Experència en un departament d'administració- TÍTOL FP DE GRAU MIG- títol fp de grau mig - administració- català (parlat superior, escrit superior)- espanyol (parlat superior, escrit superior)- anglès (parlat a1 - inicial, escrit a1 - inicial)- italià (parlat a1 - inicial, escrit a1 - inicial)- Competències / coneixements: Coneixement mitjà/alt en paquet office (word,excel bàsicament). Competències: treball en equip, facilitat d'aprenentatge, saber aguantar la pressió en moments puntuals.- Disponibilitat de vehicle- Permisos de conduir: b- Contracte laboral temporal (8 mesos)- Jornada completa- Altres beneficis: Salari anual de 165000 a 18000 eu