 
        
        Nascor Formació som empresa referent nacional en l'àmbit de la consultoria de formació i recursos humans. Oferim serveis integrals de formació per a l'impuls del talent a través de l'aprenentatge continu, dirigit tant a empreses i Sector Públic, com a professionals ocupats i aturats. 
Actualment precisem la incorporació de dues persones encarregades de la gestió administrativa a les escoles d'adults a Menorca (un administratiu general i un administratriu municipal) 
Es requereix complir els següents requisits: 
Les persones que portin la gestió administrativa han de tenir, com a mínim, el títol de grau mitjà d’administració i finances, batxillerat, grau universitari o titulació equivalent. També pot realitzar aquestes funcions alguna altra persona adscrita al servei que tengui la titulació abans indicada sempre respectant els límits establerts a la normativa laboral i de seguretatsocial vigent. 
- B2 de català. 
Aquesta oferta té per objecte la prestació del servei d’educació de persones adultes del 
Consell Insular de Menorca, complementari respecte del servei que presta el Govern de 
les Illes Balears com a administració educativa competent i amb la col-laboració de tots 
els ajuntaments de l’illa. 
Tipo de puesto: Media jornada 
Sueldo: 15,00€-15,17€ la hora 
Horas previstas: 15 a la semana 
Horario: 
- De lunes a viernes 
Educación: 
- FP Grado Medio (Deseable) 
Experiência: 
- Microsoft Office: 1 año (Deseable) 
Idioma: 
- Inglés (Deseable) 
Ubicación del trabajo: Empleo presencial