Parc Taulí
El Parc Taulí és l’Hospital de Sabadell, un Hospital Universitari que té la missió d’oferir una atenció sanitària i social de qualitat, resolutiva, integral i que fomenta l’equitat i la satisfacció en un marc de sostenibilitat, integrant la docència, la recerca i la innovació. Som una entitat d’excel·lència i la nostra raó de ser és la prestació dels serveis sanitaris a la nostra població de referència, com a entitat pública eficient i generadora de valor per al territori.
Descripció de l'oferta
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a la Direcció de Gestió de Pacients, ofereix:
Descripció del servei:
La Direcció de Gestió de Pacients, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l’àmbit assistencial (acollida a l’usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant en la prestació d’una assistència integral i de qualitat.
Requisits:
- Títol de Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració i Gestió / Tècnic de Gestió Administrativa o titulacions equivalents.
- Nivell oficial de català C1.
Es valorarà:
- Currículum vitae i trajectòria laboral.
- Formació continuada i experiència.
- Coneixements tècnics i competències transversals.
S’ofereix:
Incorporació a l’equip de treball de la Direcció de Gestió de Pacients del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Hospital Universitari, amb les següents condicions:
- Pla d’acollida, noves incorporacions.
- Contracte temporal per la cobertura de contingències (suplències).
- Jornades completes o parcials, segons lloc de treball.
- Serveis continuats (de dilluns a diumenge) o no continuats, segons lloc de treball.
- Places de torn matí/tarda/nit.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel que recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin possibles per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR EN EL MOMENT DE LA INSCRIPCIÓ AL PROCÉS SELECTIU:
1. Annex 1: Declaració responsable
2. Currículum Vitae actualitzat (format lliure)
3. Títol de Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració i Gestió / Tècnic de Gestió Administrativa o titulacions equivalents.
4. Certificat oficial del nivell de català C1.
5. Fotocòpia del DNI/NIE. En cas de no pertànyer a cap dels estats membres de la Unió Europea, permís de treball en vigor o en tràmit.
La no presentació de la documentació requerida com obligatòria pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins a la cobertura de necessitats
Requisits
Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.