Atenció telefònica i presencial al client. - Recepció de comandes i tramitació de les mateixes. - Preparació de la feina diària a realitzar pels xofers i les fulles de ruta. - Control de mermes i existències. - Control dels cobraments i reclamació de deute pendent. - Verificació dels documents d’entrega i tancament de torn diari. - Control i gestió del arxiu- Compliment de totes les funcions descrites. - Tenir l’administració del centre de distribució al dia. - Atenció dels xofers del centre i dels clients. - Informar de totes les incidències al Cap de Base. - Manteniment de les oficines i del lloc de treball. - Compliment de les normatives de l’empresa a nívell de gestió, i de prevenció de riscos laborals. - Compliment de les normatives de IIEE - Conèixer i complir el Procediments de control de stocks.- Experiència 1 anys. experiència en tasques similars- TÍTOL FP DE GRAU MIG- primera etapa d'educació secundaria amb títol - primera etapa d'educació secundària completa- català (parlat c1 - d.Funcional, escrit c1 - d.Funcional)- Competències / coneixements: Organitzat, responsable, amb facilitat d’adaptació als canvis, bona actitud d’atenció al públic i predisposició per aprendre.- Contracte laboral temporal (6 mesos)- Jornada completa