Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Administratiu/iva de planilles (ref. admin 2/25) (martorell)

Martorell
Hospital Sant Joan de Déu de Martorell
Empleado administrativo
Publicada el 3 diciembre
Descripción

Dins de la Direcció de Persones, a l’equip d’Administració de Personal i en dependència de la Coordinadora d’Administració de Planilles, la persona seleccionada tindrà com a missió el control i seguiment dels conceptes laborals planificats als calendaris (planilles) del col-lectiu de professionals de les Entitats i suport a les diferents àrees, serveis i direccions en l’administració de les planilles.

**Funcions**:

- Revisió de les planilles envers a la planificació realitzada pels comandaments a cada área, servei i direcció dins de la plataforma de gestió de calendaris (Integhro / BOLD).
- Creació de les “cadires” de professionals dintre de la plataforma de gestió (Integhro / BOLD) de planilles de l’entitat per les diferents àrees, serveis i direccions.
- Seguiment de les planilles i calendaris envers a la planificació i canvis en la programació realitzada pels comandaments en cadascuna de les àrees i/o serveis i/o direccions de l’entitat.
- Seguiment de la sol-licitud de permisos de les persones treballadores de l’área, servei o direcció sota el seu seguiment de planilles i comprovació dels justificants.
- Seguiment de les jornades de treball per la preparació i realització de les novacions.
- Seguiment i control de les incidències per la validació per part de comandament corresponent abans del traspàs a nòmina per la seva liquidació.
- Atenció i resolució de dubtes envers la planilla i calendaris de professionals dintre de l’área, servei o direcció corresponent en el seu seguiment d’administració de planilles.
- Elaboració dels llistats d’excedent horari.
- Tancament de calendari i traspàs de vacances pel càlcul de la quitança.
- Acompliment i seguiment dels criteris establerts a l’acreditació hospitalària relatius a l’área d’aplicació.
- Acompliment de la normativa del Pla de Prevenció dins dels equips de la Direcció Assistencial.
- Totes aquelles funcions necessàries en funció de les necessitats de l’área d’Administració de Persones i de la Direcció de Persones en general.

**Requerim**:

- Grau mig o superior en Administració.
- Valorable experiència en un lloc de treball similar.
- Es valorarà coneixements en l’àmbit d’administració laboral.
- Es valorarà experiència en gestió i control de calendaris i agendes.
- Informàtica a nívell mig-avançat en eines de gestió i ofimàtica (Excel).
- Valorable coneixements del programa BOLD.
- Català i castellà parlat i escrit.

**Oferim**:

- Horari en torn de matí.
- Incorporació immediata.
- 2 posicions a cobrir.

Tipo de puesto: Jornada completa

Sueldo: 21.000,00€-24.000,00€ al año

Ubicación del trabajo: Empleo presencial

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Administrativo/a. inglés c1. dpto. paralegal
Hospitalet de Llobregat
IMAN GROUP
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo/a logístico/a
Abrera
Adecco
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo/a de almacén
Ripollet
Estanqueidad Latty Ibérica, S.L.
Empleado administrativo
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Martorell
Empleo Martorell
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Martorell > Administratiu/iva de Planilles (Ref. Admin 2/25) (Martorell)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar