Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a per a la gestió administrativa a la secció jurídica

Cerdanyola del Vallès
ALBA Synchrotron
Empleado administrativo
Publicada el 22 diciembre
Descripción

Tasks

La Secció Jurídica del CELLS gestiona i coordina l'activitat jurídica del Consorci, amb un paper molt destacat del procés de contractació pública, per tal que aquest es pugui proveir dels serveis, els subministraments i les obres necessàries per al seu funcionament, dels convenis, de la integritat i de les polítiques antifrau, entre d'altres.


La recent aprovació del projecte ALBA II, que ha de permetre l'evolució científica i tecnològica del Sincrotró ALBA cap a una font de llum de 4a generació, requereix l'enfortiment de la Secció Jurídica, per tal de donar resposta a la creixent activitat contractual que es derivarà d'aquest projecte i a la resta d'activitats pròpies de Secció.

En aquest context descrit, el/la candidat/a seleccionat/da treballarà integrat/da en la Secció Jurídica del CELLS i de manera coordinada amb la resta de seccions de la Divisió d'Administració, de la que aquesta Secció Jurídica forma part. Així mateix, haurà de treballar en coordinació amb la resta de Divisions, quan escaigui, d'acord amb les tasques encomenades. És per això que resulta imprescindible que la persona a incorporar tingui gran capacitat de treball en equips multilingües, però també amb un grau d'autonomia tal que permeti descarregar de feina la Secció, que sigui dinàmica, organitzada, amb un alt grau d'atenció al detall i avesada a treballar amb processos administratius i de gestió documental.

El lloc de treball, ofereix, al seu torn, una oportunitat única per desenvolupar una carrera professional en la gestió de la recerca jurídico-administrativa, en un context multidisciplinari i internacional de futur.

Per garantir aquest desenvolupament, el CELLS proporciona una formació contínua en les matèries pròpies de la Secció i unes condicions laborals que inclouen una notable flexibilitat horària i la possibilitat de teletreball parcial.

Tasques:

La seva principal funció serà la de contribuir activament en la gestió administrativa i el recolçament tècnic de la Secció Jurídica: això implica la participació activa en la realització dels processos propis de la Secció, com el de contractació pública (on s'inclouen les especificitats i exigències de fons de cofinançament, especialment els provinents de la UE, com l'actual NGEU i els que eventualment el puguin substituir), el d'integritat i bones pràctiques, el de transparència, entre d'altres. D'altra banda també inclou la centralització de la gestió de les eines organitzatives pròpies de la Secció (Tender Management System -TMS-, històric de contractes, liquidacions, etc.).

Concretament, el/la candidat/a seleccionat/da, haurà de:

- Col·laborar en l'elaboració de la documentació jurídico-administrativa dels expedients de contractació pública, així com en la revisió crítica de la documentació técnico-científica aportada per les Divisions proponents dels contractes públics.

- Realitzar i gestionar la publicitat de les contractacions públiques (licitacions): BOE, perfil del contractant, plataforma de contractació de l'Estat i qualsevol altra que resulti aplicable, atenent les exigències normatives aplicables en el Consorci.

- Realitzar i gestionar les tramitacions que la normativa aplicable exigeix realitzar en aplicacions institucionals en relació amb el procés de contractació pública (Registre públic de contractes, RELI, Conecta-centralización/AUNA, ROLECE, SECAD, MINERVA (en procediments cofinançats amb fons europeus).

- Realitzar, quan correspongui, la funció de secretaria de les meses de contractació en els contractes públiques que ho requereixin.

- Comprobar i revisar la documentació administrativa i econòmica de les proposicions dels licitadors, així com la documentació justificativa de tercers, quan s'escaigui.

- Gestionar tramitacions accessòries del procés de contractació pública: gestió de firmes, actes, documents preparatoris dels expedients, conservació de documents de l'expedient de manera sistemàtica i ordenada, etc.).

- Donar soport a la persona titular de la Secció jurídica en tasques jurídiques com preparació de justificacions, al·legacions o recursos, pistes d'auditoria, gestions derivades de les especifitats dels fons europeus.

- Coordinació i gestió, dins de la Secció, de les eines organitzatives pròpies (Tender Management System -TMS-, històric de contractes, liquidacions, devolucions de garanties definitives, actualització de documentació per al Portal de Transparència, etc.).

Requirements

Els requisits de participació han de complir-se en la data límit per a la presentació de sol·licituds i s'acreditaran a través del CV adjunt a aquest, sense perjudici del poder de l'òrgan de selecció per a exigir la documentació original de les certificacions que acreditin les qualificacions, formació i experiència laboral detallades en el CV.

No s'acceptaran les candidatures que no presentin la documentació esmentada o requerida durant el procediment de selecció.

La persona candidata ha disposar d'un Cicle formatiu de Grau Superior en Gestió Administrativa / Formació universitària en l'àmbit de l'Administració Pública o similar.

Serà imprescindible:

- Tenir experiència MÍNIMA acreditable D'UN (1) ANY en la gestió completa dels aspectes jurídico-administratius d'expedients de contractació pública.

- Tenir experiència MÍNIMA acreditable D'UN (1) ANY en el suport a la tramitació de procediments administratius propis de les Administracions públiques, com recursos administratius, notificacions, amb coneixement de la seva normativa (Llei 39/2015, Llei 40/2015, etc.).

- Tenir domini de la llengua espanyola o catalana, (mínim nivell B2) tant a nivell oral com escrit i un coneixement bàsic acreditable de la llengua anglesa (mínim nivell A2), tant a nivell oral com escrit.

- Tenir domini dels programes informàtics bàsics (paquet office).

Seran automàticament descartades totes aquelles candidatures, el CV de les quals no permeti comprobar els requisits imprescindibles anteriors.

Tota persona que compleixi els requisits és elegible per al lloc.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Administrativo/va comercial con francés
Lliçà d'Amunt
Zedis
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo/a de almacén
Ripollet
Estanqueidad Latty Ibérica, S.L.
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo/a atención al cliente con portugués
Sant Andreu de la Barca
Ehlis
Empleado administrativo
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Cerdanyola del Vallès
Empleo Cerdanyola del Vallès
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Cerdanyola del Vallès > Tècnic/a per a la gestió administrativa a la Secció Jurídica

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar