Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? T’agradaria formar part d’una de les empreses gironines amb més història i arrelament a la ciutat?Des de Marlex, estem col-laborant amb una reconeguda empresa amb seu a Girona, dedicada a la gestió d’una xarxa de supermercats ubicats a diferents punts de Catalunya, la qual actualment cerca incorporar a la seva organització un/a Backoffice Comercial.Quina serà la teva missió a l’empresa?En dependència de la Direcció Comercial, la persona seleccionada s’encarregarà de:- Gestió administrativa i comercial de diferents categories de producte- Negociació de condicions de compra amb proveïdors específics- Anàlisi de vendes, preus i condicions pactades amb proveïdors i clients- Realització de propostes de millora, estalvi, eficiència i condicions- Altres tasques administratives pròpies de la posicióAl perfil seleccionat se li ofereix:- Formar part d’una consolidada i històrica empresa gironina- Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa- Formació i onboarding a càrrec de l’empresa- Horari partit de dilluns a divendres- Salari negociable segons l’experiència i coneixements aportats- Formació superior en administració, anàlisi de dades, comerç, etc- Tens un mínim d’experiència de 2-3 anys en gestió de compres- Coneixements i experiència en l’anàlisi de dades (PowerBI)- Domini del paquet Office- Ets una persona analítica, orientada a la millora contínua, amb capacitats organitzatives, de negociació i planificació. Capacitat per treballar en equip- Carnet B i cotxe propi