Busquem professionals que formin part del projecte estratègic de l'entitat en la seva expansió en l'àmbit nacional. La persona seleccionada s'encarregarà de la gestió i el desenvolupament comercial a la zona de Terrassa com a assessor/a d'assegurances, oferint una àmplia gamma de productes asseguradors als seus clients.
Un cop iniciada l'activitat i adquirits els coneixements de tots els productes, optarà a la gestió d'una cartera de clients.
FUNCIONS:
1. Desenvolupar accions comercials per a la venda de productes i serveis de MGS a particulars i empreses, generant nous contactes.
2. Gestió de la cartera de clients assignada, oferint assessorament i solucions integrals amb un tracte personalitzat i proper.
3. Desenvolupament de la cartera amb accions de fidelització i venda creuada.
4. Elaboració de propostes comercials, seguiment i tancament d'aquestes.
5. Sostingut per l'equip de la sucursal, disseny i creació de campanyes i acords comercials amb entitats i empreses.
REQUISITS I BENEFICIS:
* Experiència de 1 mes. Valorable experiència en el sector.
* Salari mensual brut de 1500 a 2083 euros.
* Altres beneficis: Desenvolupament d'un pla de carrera professional, paquet retributiu interessant amb ingressos fixos i variables, formació contínua, flexibilitat horària, possibilitat de teletreball, suport en el desenvolupament professional, i la possibilitat d'obrir la pròpia agència d'assegurances a la zona d'actuació.
#J-18808-Ljbffr