Mont Roig del Camp, SpainEmpresa familiar d'arrendaments de caravanes busca personal per a administració i atenció al client.Requisits:
Experiència en l'atenció al client i facilitat en el tracte amb el públic (mínim 1 any)Idiomes:
Anglès imprescindible (parlat B1, escrit A2);
es valoraran altres idiomes com francès, alemany, holandèsFuncions:
Atenció telefònica i presencialFer i arxivar contractesOrganitzar agendaGestió de facturesManejar xarxes socialsCondicions laborals:
Horari:
Dilluns a divendres de 9h a 13:
30h i de 15:
30h a 18h;
dissabte de 9h a 14hExperiència mínima:
1 any en atenció al públic i gestions de comptabilitatTítol:
FP de grau mitjà en administracióContracte:
laboral indefinitJornada:
completaSalari mensual brut:
entre 1323 i 1360 euros
#J-18808-Ljbffr