Prohabitatge és una entitat sense ànim de lucre i independent, fundada l’any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l’exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des d'una perspectiva de gènere i de drets humans.L’entitat disposa de programes d'inclusió residencials propis amb el propòsit de possibilitar l'accés a un habitatge digne i adequat a les persones i famílies que pateixen d'exclusió o vulneració residencial, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.Auxili i gestió de la subscripció i finalització dels acords d’allotjament dels habitatges gestionats per l’entitat i la seva gestió documental.Seguiment del compliment per part de les persones usuàries dels acords d’allotjament:
pagament d'aportacions, altes i canvis de nom dels subministraments, pagaments dels subministraments, manteniment de l’immoble.Seguiment de l’ús correcte dels habitatges.Atenció a les necessitats de les persones usuàries i famílies en relació a l’habitatge.Entrega i recollida de les claus dels habitatges i gestió de les seves còpies.Verificació de l’estat dels habitatges per a la seva entrega a les famílies.Intervenció en processos de suport a les famílies i en el procés de sortida del recurs.Participació en el procés de seguretat dels habitatges i en les mesures per evitar l’ocupació.Auxili en el manteniment dels habitatges i resolució d’incidències.Auxili en el contacte i mediació amb les comunitats de propietaris.Formació requerida:
Batxillerat, Grau / Cicle Formatiu de Grau Mig o superior en Administració, Integració Social o similars.Es valoraran competències específiques, experiència i formació complementària en funcions relacionades amb gestió administrativa, intervenció social, administració de finques i gestió patrimonial.Coneixements de la Llei de Propietat Horitzontal i Llei d’Arrendaments Urbans.Es valorarà també experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques, formació i coneixements en entitats sense ànim de lucre, ofimàtica (Word, Excel, Access), català parlat i escrit.Competències personals i professionals com adaptabilitat, flexibilitat, organització, autonomia, gestió de l’estrès, treball en equip, iniciativa, negociació, comunicació, responsabilitat i disposició a l’aprenentatge.Jornada:
38,5 hores setmanals de dilluns a dijous de 8h a 17h i divendres de 8h a 14.30h.Lloc de Treball:
Terrassa
#J-18808-Ljbffr