Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Administrativa de gestió de l’habitatge

Terrassa
Associació ProHabitatge
Empleado administrativo
Publicada el 14 agosto
Descripción

Prohabitatge és una entitat sense ànim de lucre i independent, fundada l’any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l’exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des d'una perspectiva de gènere i de drets humans.L’entitat disposa de programes d'inclusió residencials propis amb el propòsit de possibilitar l'accés a un habitatge digne i adequat a les persones i famílies que pateixen d'exclusió o vulneració residencial, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.Auxili i gestió de la subscripció i finalització dels acords d’allotjament dels habitatges gestionats per l’entitat i la seva gestió documental.Seguiment del compliment per part de les persones usuàries dels acords d’allotjament:
pagament d'aportacions, altes i canvis de nom dels subministraments, pagaments dels subministraments, manteniment de l’immoble.Seguiment de l’ús correcte dels habitatges.Atenció a les necessitats de les persones usuàries i famílies en relació a l’habitatge.Entrega i recollida de les claus dels habitatges i gestió de les seves còpies.Verificació de l’estat dels habitatges per a la seva entrega a les famílies.Intervenció en processos de suport a les famílies i en el procés de sortida del recurs.Participació en el procés de seguretat dels habitatges i en les mesures per evitar l’ocupació.Auxili en el manteniment dels habitatges i resolució d’incidències.Auxili en el contacte i mediació amb les comunitats de propietaris.Formació requerida:
Batxillerat, Grau / Cicle Formatiu de Grau Mig o superior en Administració, Integració Social o similars.Es valoraran competències específiques, experiència i formació complementària en funcions relacionades amb gestió administrativa, intervenció social, administració de finques i gestió patrimonial.Coneixements de la Llei de Propietat Horitzontal i Llei d’Arrendaments Urbans.Es valorarà també experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques, formació i coneixements en entitats sense ànim de lucre, ofimàtica (Word, Excel, Access), català parlat i escrit.Competències personals i professionals com adaptabilitat, flexibilitat, organització, autonomia, gestió de l’estrès, treball en equip, iniciativa, negociació, comunicació, responsabilitat i disposició a l’aprenentatge.Jornada:
38,5 hores setmanals de dilluns a dijous de 8h a 17h i divendres de 8h a 14.30h.Lloc de Treball:
Terrassa
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Administrativo/a departamento de producción
Rubí
KeyJob Ett
Empleado administrativo
Oferta cercana
Responsable contabilidad administración
Terrassa
MotosPlus
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo contable y recursos humanos
Cerdanyola del Vallès
Eurofirms Group | People first
Empleado administrativo
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Terrassa
Empleo Terrassa
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Terrassa > Administrativa De Gestió De L’habitatge

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar