 
        
        Auxiliar Administratiu/va - Recepció. Les principals tasques a realitzar són: control i gestió diària d’albarans, coordinar i organitzar calendaris (programació de treballs, gestió de personal,...), atenció telefònica, gestió de correu electrònic, així com suport administratiu divers (facturació, tramitació de documentació, arxiu,...). Es busca persona responsable, dinàmica, organitzada, amb iniciativa i facilitat de tracte. Es valora l’autonomia i pro activitat. Indispensable vehicle propi. Horari partit. 
control i gestió diària d’albarans, coordinar i organitzar calendaris (programació de treballs, gestió de personal,...), atenció telefònica, gestió de correu electrònic, així com suport administratiu divers (facturació, tramitació de documentació, arxiu,...). 
- Experiència 2 anys. control i gestió diària d’albarans, coordinar i organitzar calendaris (programació de treballs, gestió de personal,...), atenció telefònica, gestió de correu electrònic, així com suport administratiu divers (facturació, tramitació de documentació, arxiu,...). 
- TÍTOL FP DE GRAU MIG 
- CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA 
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional) 
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional) 
- Competències / coneixements: excel, word, outlook i sage50 
- Disponibilitat de vehicle 
- Permisos de conduir: b 
- Contracte laboral indefinit 
- Jornada completa