T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta i ferreteria a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.
Pel nostre magatzem de Palafolls, cerquem PERSONAL DE ADMINISTRACIÓ COMERCIAL PUNT DE VENDA per incorporar al departament de Fusta.
Habilitats/ Competències:
Si ets una persona amb iniciativa, implicada a la feina, resolutiu/va i tens dots comercials, segur que encaixaràs amb nosaltres. Treballem en equip i orientem al client, per tal que tingui la millor experiència. Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència? Ensagradaria conèixer-te.
Què t'oferim?
* Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
* Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
* Incorporació a un projecte estable.
* Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge.
Requerits:
* Mínim ESO.
* Residència a Palafolls o 20km per rodalies.
* Experiència prèvia de 2 anys en tasques administratives.
* Català, castellà avançat.
Tasques:
* Atenció (presencial i telefònicament) i assessorament als clients durant el procés de compra dels productes de fusta i els seus derivats.
* Confecció de pressupostos.
* Creació de comandes, realització i registre d'albarans pels clients i associar-los al camió que reparteix.
* Control d'entrades i sortides de material.
* Gestió d'incidències del material i contacte amb als proveïdors.
* Realització de traspàs de comandes entre els centres de treball de les nostres empreses.
* Gestió de cobraments (targeta, metàl·lic o transferències).
* Arxivar la documentació.
* Realitzar el cobrament als clients de manera àgil i eficient.
Valorable:
* Coneixements en SAP o ERP similar.
* Coneixements o formació en fusta, fusteria o els seus derivats.
* Grau Mig en Administració i Finances.
* Coneixements en Excel.
Condicions:
* Conveni: Magatzemistes de fusta Barcelona.
* Salari: Segons conveni (14 pagues).
* Jornada: Completa.
* Horari: Dilluns a divendres de 08:00 a 13:00h i de 14:30 a 18:00h amb 30 min de descans a part.
* Contractació: Indefinit.
Incorporació: Immediata.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Sueldo: 23.000,00€-24.000,00€ al año
Preguntas para la solicitud:
*
o On resideixes actualment?
*
o Has realitzat tasques d'atenció al client en un punt de venda presencial?
*
o Quants anys d'experiència tens realitzant tasques administratives d'introducció i emissió d'albarans en un programa de gestió, per facturar-ho posteriorment?
*
o Tens experiència en SAP (ERP)?
Idioma:
* Catalán (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial