QUINA SERÀ LA TEVA MISSIÓ?
Et sumaràs al departament de compres 🛒, un dels pilars de la nostra cadena de valor i amb una clara orientació al client 🤝. Jugaràs un paper clau assegurant la qualitat, l’eficiència i la fiabilitat de la informació i dels processos que donen suport a les nostres operacions.
COM SERÀ EL TEU DIA A DIA?
1. 📊 Actualitzaràs i enviaràs l’informe de vendes.
2. 📈 Mantindràs al dia i remetràs informes de nivell de servei, variació de preus i enviaments a proveïdors, així com d'altres objectius del departament.
3. ⚠️ Gestionaràs i enviaràs els informes de fallides a la direcció.
4. 🔍 Elaboraràs informes d’activitat promocional.
5. 📑 Mantindràs al dia i actualitzaràs la informació de la base de dades i el quadre de comandament.
6. 🤝 Crearàs acords ràpel i ordres de controlling.
7. ✅ Gestionaràs la revisió i correcció de comandes quan sigui necessari.
QUÈ NECESSITEM DE TU?
8. Cicle Formatiu de Grau Superior de la branca administrativa i/o comptable.
9. Experiència prèvia en la realització de funcions administratives en el departament de compres, logística i/o similars.
10. Domini del paquet Office, especialment de l'Excel.
11. Experiència prèvia en programes de gestió i/o ERP, sent valorable tenir coneixements en SAP.
12. Vehicle propi per arribar a les nostres oficines.
QUÈ VIURÀS A FRIT RAVICH?
13. 🏆 Formaràs part d’una empresa líder en el seu sector, en ple procés de creixement.
14. 💡 Formaràs part d’un departament estratègic, on cada acció tindrà un impacte directe en la satisfacció del client i en l’èxit global de l’empresa.
15. 📚 Tindràs l’oportunitat de créixer professionalment, assumir responsabilitats i aportar valor en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
16. 🚀 Projecte ambiciós i possibilitat de participar en projectes transversals de la companyia.
17. 🧭 Pla d’acompanyament personalitzat des del primer dia.
18. 🎁 Beneficis socials a través de retribució flexible.