Des d'AXXON estem seleccionant, per una empresa fabricant de producte sanitari, compromesa en millorar la qualitat de vida dels seus clients a través de solucions innovadores i d'alta qualitat un: DESP ASSESSOR COMERCIAL (H/D) El candidat idóneo serà una persona molt orientada al client, amb excel·lents habilitats de comunicació i un fort interès en el sector. Funcions Presentació de productes: viatjar i visitar periòdicament clients consolidats i clients potencials per les diferents regions assignades per tal de presentar i promocionar els productes del catàleg, així com establir-hi relacions sòlides i de confiança. Preparació i gestió de visites: prospecció i identificació de possibles nous clients, programació de l’agenda de visites; preparació del viatge (escollir i contractar el mitjà de transport, els hotels, la ruta, etc.); preparació de tot el material necessari per les visites (mostres, productes de demostració, etc.). Compliment dels objectius de vendes: treballar per aconseguir arribar al pressupost objectiu de vendes establert per la zona assignada. Gestió del procés de venda: enviament d’ofertes, fer seguiment de comandes, assegurar cobraments, etc. Suport post-venda: respondre consultes, trucades, E-mails, gestionar incidències, reclamacions, queixes. Gestió de clients: mantenir actualitzada la base de dades de clients i accions comercials utilitzant el CRM. Identificació d’oportunitats de negoci: identificar i avaluar tendències i oportunitats de mercat. Col·laboració interna: col·laborar estretament amb l'equip comercial per a garantir la qualitat i compliment del servei; col·laborar amb l’equipde márketing (generar contingut, assistir a fires, realitzar formacions, etc.). S’ofereix Entorn de treball col·laboratiu i orientat al creixement professional. Paquet salarial competitiu amb beneficis addicionals, adaptable segons experiència i vàlua del candidat. Horari d’oficina de dilluns a dijous, de 8 h a 17 h i divendres intensiu fins les 15 h. Formació contínua i desenvolupament professional Ambient de treball dinàmic i col·laboratiu. Experiència Experiència prèvia en vendes o gestió de comptes. Experiència prèvia en el sector. Formació Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau universitari. Coneixements de CRM’s de gestió (Salesforce). Habilitats Nivell alt d'anglès. Actitud proactiva, comunicativa i resolutiva. Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip. Capacitat per a establir relacions sòlides i de confiança amb clients. Excel·lents habilitats de comunicació i de detecció de noves necessitats del client. #J-18808-Ljbffr