Des d'AXXON estem seleccionant, per una empresa fabricant de producte sanitari, compromesa en millorar la qualitat de vida dels seus clients a través de solucions innovadores i d'alta qualitat un:
DESP ASSESSOR COMERCIAL (H/D)
El candidat idóneo serà una persona molt orientada al client, amb excel·lents habilitats de comunicació i un fort interès en el sector.
Funcions Presentació de productes: viatjar i visitar periòdicament clients consolidats i clients potencials per les diferents regions assignades per tal de presentar i promocionar els productes del catàleg, així com establir-hi relacions sòlides i de confiança.
Preparació i gestió de visites: prospecció i identificació de possibles nous clients, programació de l’agenda de visites; preparació del viatge (escollir i contractar el mitjà de transport, els hotels, la ruta, etc.); preparació de tot el material necessari per les visites (mostres, productes de demostració, etc.).
Compliment dels objectius de vendes: treballar per aconseguir arribar al pressupost objectiu de vendes establert per la zona assignada.
Gestió del procés de venda: enviament d’ofertes, fer seguiment de comandes, assegurar cobraments, etc.
Suport post-venda: respondre consultes, trucades, E-mails, gestionar incidències, reclamacions, queixes.
Gestió de clients: mantenir actualitzada la base de dades de clients i accions comercials utilitzant el CRM.
Identificació d’oportunitats de negoci: identificar i avaluar tendències i oportunitats de mercat.
Col·laboració interna: col·laborar estretament amb l'equip comercial per a garantir la qualitat i compliment del servei; col·laborar amb l’equip de márketing (generar contingut, assistir a fires, realitzar formacions, etc.).
S’ofereix Entorn de treball col·laboratiu i orientat al creixement professional.
Paquet salarial competitiu amb beneficis addicionals, adaptable segons experiència i vàlua del candidat.
Horari d’oficina de dilluns a dijous, de 8 h a 17 h i divendres intensiu fins les 15 h.
Formació contínua i desenvolupament professional
Ambient de treball dinàmic i col·laboratiu.
Experiència Experiència prèvia en vendes o gestió de comptes.
Experiència prèvia en el sector.
Formació Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau universitari.
Coneixements de CRM’s de gestió (Salesforce).
Habilitats Nivell alt d'anglès.
Actitud proactiva, comunicativa i resolutiva.
Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
Capacitat per a establir relacions sòlides i de confiança amb clients.
Excel·lents habilitats de comunicació i de detecció de noves necessitats del client.
#J-18808-Ljbffr