Funciones
"> Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i
comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Cerquem un Administratiu/va de magatzem per donar suport en la gestió administrativa dins l’àrea de logística, amb l’objectiu de garantir els processos d’emmagatzematge, transport i subministrament de productes als nostres clients.
¿Què faràs?
- Com a administratiu/va de magatzem seràs la persona encarregada del control administratiu del material i productes de magatzem amb la introducció a SAP d'aquests moviments.
- Realitzar la facturació del producte destinat resolent les possibles incidències (canvis de preus, proveïdors...)
- Donar suport en la coordinació de noves implantacions a nivell tecnològic dins el departament, per tal d’assegurar l’èxit d’aquesta.
- Gestionaràs els indicadors propis del departament.
Requisitos
¿Què busquem de tu?
- Estudis en FP Administració i Finances o Transport i Logística.
- Què tinguis mínim 1 any d’experiència com administratiu/va dins l’àrea de logística.
- Que siguis una persona organitzada, comunicativa, treballadora d’equip, autònoma i amb una gran orientació al client intern.
- Català i castellà perfectament parlats i escrits.
- Paquet Office nivell mig.
Se ofrece
¿Què t’oferim?
- La possibilitat de formar part d'una empresa líder del sector en expansió.
- Contracte indefinit amb 6 mesos de període de prova.
- Jornada 7:00 a 15:30 amb 30 minuts de descans.
- Disponibilitat cada dos dissabtes de 6:00 a 13:00
- Salari 18.000€ bruts a l'any en 12 pagues.
- Barcelona (Zona Franca)
Denunciar esta oferta