Atenció telefònica i presencial al client.
- Recepció de comandes i tramitació de les mateixes.
- Preparació de la feina diària a realitzar pels xofers i les fulles de ruta.
- Control de mermes i existències.
- Control dels cobraments i reclamació de deute pendent.
- Verificació dels documents d’entrega i tancament de torn diari.
- Control i gestió de l'arxiu.
Responsabilitats addicionals
* Compliment de totes les funcions descrites.
* Mantenir l’administració del centre de distribució actualitzada.
* Atenció als xofers del centre i als clients.
* Informar de totes les incidències al Cap de Base.
* Manteniment de les oficines i del lloc de treball.
* Complir amb les normatives de l’empresa en gestió i prevenció de riscos laborals.
* Respectar les normatives de IIEE.
* Conèixer i seguir els Procediments de control de stocks.
Requisits educatius i idiomàtics
* Primera etapa d'educació secundària amb títol o equivalent.
* Català (parlat C1 - funcional, escrit C1 - funcional).
Competències i coneixements
* Organitzat, responsable, amb facilitat d’adaptació als canvis, bona actitud d’atenció al públic i predisposició per aprendre.
#J-18808-Ljbffr