A **Fundació Nou Camí**, som una entitat de suport que atenem a persones en risc d'exclusió social amb diagnòstic en salut mental o discapacitat i gent gran. Som una entitat sense afany de lucre.Cerquem **1 administratiu/va comptable** per a l’área d’administració de béns de pacients (ABP).****Oferim**:- Contracte per cobertura de baixa mèdica.- Jornada de 25 hores setmanals, amb una distribució horària de 08:00 del matí a 13:00 hores del migdia.- Lloc de feina: Hospitals de Salut Mental; Sagrat Cor (Martorell) i Benito Menni (Sant Boi de Llobregat).- Salari de 11.773.80 euros bruts l’any.- 25 dies laborables de vacances a l’any i 2 dies d’assumptes personals.**Perfil/Requisits**:- Titulació de grau mitjà o superior en l’àmbit de l’administració - comptabilitat.- Vehicle propi.- Incorporació immediata.- Necessari tenir coneixements de comptabilitat, tresoreria i Excel avançat.- Important tenir experiència en llocs de feina relacionats amb el tracte directe o l’atenció de persones amb discapacitat (física, intel-lectual i derivada de la salut mental).- Disponibilitat de mobilitat autònoma entre els centres hospitalaris de Martorell i Sant Boi.- Valorable; haver treballat anteriorment amb el programa Sage 50.- Valorable, tenir experiència en el tercer sector.- Es valorarà també, tenir competències transversals, adaptabilitat, flexibilitat i polivalència.- Organització del temps i de la feina pròpia. Autonomia.- Gestió de l’estrès i la frustració.- Treball en equip, iniciativa i proactivitat.- Negociació, comunicació i relació interpersonal.- Responsabilitat, professional i disposició vers l'aprenentatge.- Persona oberta, adaptable, empàtica i amb capacitat de relació interpersonal.**Funcions**:- Gestionar comptablement els béns de les persones administrades.- Firma de contractes amb les persones administrades.- Gestió de caixa: recepció de diners, preparació d’assignacions, devolucions de saldo romanent, comptabilitzar i quadrar.- Repartiment d’assignacions econòmiques a les unitats dels hospitals.- Gestió d’altes i baixes del servei.- Manteniment i actualització de documents de control, seguiment i registre.- Conciliació de comptes bancaris i actualització de saldos de les persones administrades.- Atenció personal, telemàtica i telefònica als familiars de les persones administrades, professionals vinculats, etc.- Gestió de les despeses de les persones administrades amb els diferents proveïdors.- Mantenir actualitzat el programa de facturació.- Gestió documental i d’arxiu.