Una cadena de botigues d’alimentació en procés de desenvolupament busca una persona que es responsabilitzi de les tasques administratives generals.
Reportarà directament al gerent.
Lloc de treball: local a prop de plaça Adriano a Barcelona (Sant Gervasi)
30 hores setmanals presencials. Horari de 9:00 a 15:00 de dilluns a divendres.
Salari brut anual 12.432 € (auxiliar administratiu)
Les principals tasques a exercir son:
1. Proporcionar suport administratiu general: arxivar documents com factures i albarans, gestionar subministraments d'oficina i fer altres tasques pròpies de la funció administrativa.
Són necessàries les següents aptituds:
* Experiència prèvia en rols administratius i en programes de facturació.
* Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
* El/la candidat/a ideal serà responsable de proporcionar suport administratiu eficient i efectiu. La capacitat per a comunicar-se de manera efectiva, manejar múltiples tasques i mantenir la confidencialitat, són habilitats essencials per a aquest rol.
* Imprescindible tenir iniciativa, dots resolutius i capacitat de gestió i organització.
* Capacitat per a prioritzar tasques.
* Habilitats interpersonals i d'atenció telefònica.
* Bona comunicació escrita i oral en català i castellà.
* Competència en l'ús de programes d'oficina, com Microsoft Office (Excel, Word).