Es cerca Auxiliar Administratiu-iva/ Recepcionista per a una entitat de persones amb malaltia mental ubicada a Gràcia.
Tasques principals:
* Recepció
* Atenció telefònica
* Actualitzar base de dades
* Passar informes
* Altres tasques administratives
S'ofereix:
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 38
* Horari: 8:30-14 y 15-17
* Retribució brut anual: 20.500 euros
* Categoria professional: Auxiliars
* Formació reglada requerida: Certificat professionalitat nivell 2 tasques administratives o CFGM o CFGS de l'àmbit administratiu.
* Temps d'experiència: +3
* Coneixements informàtics: Paquete Office
* Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Creativitat, Empatia, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
* Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat