Descripció Pimec selecciona per a empresa dedicada a la consultoria i enginyeria ambiental, ubicada a Barcelona, precisa incorporar un/a: ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Quines seran les teves principals responsabilitats?
Atenció telefònica, recepció, missatgeria, gestió de material oficina (control de preus i factures).
Tramitació de concursos públics i compromisos de col·laboració tenint en compte el plec de condicions administratives per a la presentació de la documentació.
Actualització de registres de licitacions: RELI, ROLECE i registre administratiu públic REA.
Gestió de la prevenció de riscos dels treballadors: seguiment de les revisions mèdiques, lliurament dels EPIS, facilitar la documentació de PRL als proveïdors.
Control d'avals.
Sol·licitud dels certificats dels treballs realitzats al client.
Altres tasques administratives derivades del departament d'administració.
Tasques bàsiques comptables
Quines habilitats i coneixements són necessaris per a la posició? Es precisa una persona amb experiència mínima de 3 anys realitzant funcions similars al lloc de treball, valorable haver treballat en la gestió i tramitació de concursos públics. Habituat/da a la gestió documental. Domini del català i castellà. Informàtica (Excel, Word, correu electrònic).
Imprescindible excel·lent comprensió lectora per a la interpretació del plec de condicions administratives per a la presentació i preparació de la documentació dels concursos públics.
Persona amb capacitat d'aprenentatge, treball en equip, adaptabilitat; amb iniciativa; honesta i polivalent. Alt grau de compromís i responsabilitat: persona metòdica, amb atenció al detall i constància per finalitzar les tasques que inicia. Il·lusió i motivació en el projecte empresarial.
Quins beneficis t'aportarà la posició?
Incorporació immediata.
Contracte per substitució amb possibilitats de continuïtat.
Jornada completa amb horari adaptable: entrada de 7:30h a 9:30h i sortida a partir de les 16:30h. Amb parada de mitja hora per dinar de 13:30 a 15:30h.
Divendres horari intensiu de 6,5 hores.
Salari a convenir segons experiència professional.
#J-18808-Ljbffr