Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per incorporar un/a Administratiu/a de Compres a una empresa del sector de l'automoció, ubicada a Salt.
A través d’aquest programa, accediràs a una contractació laboral d’un mínim de 6 mesos i/o un contracte indefinit, i rebràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació, de 40 hores, es realitzarà a PIMEC.
Responsabilitats i requisits:
* Gestió de trucades.
* Compres de béns i serveis.
* Atenció al client.
* Gestió d'averies, reclamacions, rentings i factures de proveïdors.
* Facilitat d'adaptació als canvis.
* Compromís i implicació.
* Responsabilitat i organització.
* Domini d'eines d'ofimàtica.
* Disponibilitat per a formació fora de l’horari laboral durant la contractació.
S'ofereix un contracte indefinit de 37,5 hores setmanals, amb horari de dilluns a divendres, de 9 a 13h i de 14 a 17:30h.
#J-18808-Ljbffr