Descripció del lloc: Administratiu/va PRL Resum del lloc: La persona seleccionada donarà suport administratiu en l’àmbit de la Prevenció de Riscos Laborals, gestionant documentació, plataformes CAE i coordinant-se amb subcontractistes, clients i equips d’obra. El seu rol és clau per garantir el compliment normatiu i el correcte flux documental en matèria de PRL. Requisits i coneixements Coneixements bàsics en Prevenció de Riscos Laborals i en la gestió de documents com: avaluacions de riscos, certificats de formació, aptes mèdics, autoritzacions d’ús de maquinària, etc. Experiència en gestió documental i plataformes CAE (Nalanda, Metacontratas, CTAIMA, etc.). Bon domini d’ ofimàtica. Capacitat de comunicació i coordinació amb subcontractistes i clients. Funcions principals (no exhaustives) Gestió de la documentació CAE a través de diverses plataformes. Sol·licitud, revisió i validació de documentació de subcontractistes i personal propi. Pujar i actualitzar documentació a les plataformes CAE. Control de caducitats (EPI’s, aptes mèdics, formacions, etc.). Control d’entrades de personal a obra en coordinació amb encarregats i caps d’obra. Creació de documentació PRL per a noves incorporacions. Arxiu i manteniment de la documentació PRL. Gestió administrativa d’EPI’s: compres, registres, control d’estoc i lliuraments. Competències personals Proactivitat i iniciativa. Capacitat d’organització i gestió documental. Habilitats de comunicació amb subcontractes i equips d’obra. Horari Dilluns, dimarts i dijous: 8:00–14:30 / 15:00–17:00h Dimecres: 8:00–15:30h Divendres: 8:00–15:00h Disponibilitat per fer guàrdies