Es necessita un/a auxiliar administratiu/iva en atenció al client i telefònica i habilitats comercials. Per les característiques del programa, ha de ser major de 45 anys i en situació d'atur, preferentment de llarga durada.
Control documental, elaboració d'informes i actualització de la base de dades. Seguiment i execució d'accions de formació. Recerca, captació i selecció dels participants per a les accions formatives. Recepció del centre, atenció al client i telefònica.
- Experiència 1 anys. Es valorarà experiència en la captació d'alumnes i el tracte amb el públic.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Gestió administrativa en relació amb el client
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- anglès (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)
- Competències / coneixements: Xarxes socials, Atenció al client, Internet, Ofimàtica, Comercial
- Contracte laboral temporal (6 mesos)
- Jornada completa