Montaner es la marca especializada en Selección, Headhunting, Formación y Consultoría de RRHH de Grup Montaner.
En el grupo somos más de 100 profesionales de los RRHH en el equipo de estructura y empleados a más de 3.000 personas diariamente en proyectos de selección, trabajo temporal y outsourcing.
Así mismo, a través de la Fundación Montaner trabajamos por ofrecer oportunidades laborales a aquellos/as que tienen más difícil el acceso al mercado laboral: personas con discapacidad y/o en riesgo de exclusión social.
Vols formar part d’una entitat clau per al desenvolupament econòmic i empresarial del nostre territori? Busquem un/a Adjunt/a a Secretaria General amb iniciativa, capacitat d’organització i compromís amb el teixit empresarial per a la Cambra de Comerç de Sabadell.
Què oferim?
Formar part d’un equip que treballa per impulsar les empreses de la demarcació.
Participar en projectes estratègics i relacions institucionals de gran impacte.
Un entorn professional dinàmic i amb vocació de servei.
Perfil que cerquem
Formació: Grau o llicenciatura en Dret preferiblement, En el seu defecte Economia, Ciències Polítiques o similar.
Valorem: Coneixement de l’organització administrativa (UE, Estat, CCAA, municipis) i sistemes alternatius de resolució de conflictes.
Habilitats: Capacitat d’organització, treball en equip, iniciativa, resolució i excel·lent tracte personal.
Experiència: Tasques similars en entitats empresarials, administracions públiques o despatxos professionals
Coneixement del territori: Teixit empresarial, AAPP i associacions empresarials de la demarcació.
Idiomes: Domini del català i del castellà, tant oral com escrit.
Funcions principals
Impulsar la Unitat d’Estudis i Relacions Institucionals per reforçar la funció consultiva de la entitat.
Seguiment de temes oficials i detecció d’aspectes d’interès per a les empreses.
Secretaria de comissions consultives: convocatòries, actes i organització de reunions.
Coordinació de representants en institucions externes.
Visites a empreses per captar necessitats i oferir serveis.
Redacció de documents d’al·legacions i posicionaments.
Gestió del servei de resolució alternativa de conflictes.
Suport a secretaria general.
Condicions
Horari flexible: adapta la teva jornada al teu ritme, amb entrada entre les 08:00 i les 10:00 i sortida a partir de les 16:30 de dilluns a dijous, jornada intensiva els divendres.
Horari intensiu a l’estiu: gaudeix de més temps lliure durant els mesos més càlids.
Teletreball: un dia a la setmana.
Opcions adaptades a tu: possibilitat de jornada reduïda (a valorar segons perfil).
Estabilitat: contracte indefinit des del primer dia.
Retribució competitiva segons experiència i aportació.
#LI-ÓP1