Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Auxiliar administrativo (zaragoza)

Zaragoza
Hola Consultores
Asistente administrativo
Publicada el 14 noviembre
Descripción

A Hola Consultores S.L. som una empresa especialitzada en la provisió de Serveis TIC i Enginyeria per a la gestió empresarial. Dissenyem solucions a mida, adaptades a les necessitats dels nostres clients.

Ens definim com una empresa 2.0 on la innovació i les persones són el centre. Apostem per la transparència, l'ètica, la igualtat d'oportunitats i la inclusió. Tothom hi té cabuda, i tothom és valorat pel que és i pel que aporta. La persona seleccionada donarà suport en la facturació, gestió documental i altres tasques administratives diàries, treballant amb grans volums de dades i informació numèrica.

Responsabilitats principals Gestió i control de la facturació. Suport en la gestió administrativa diària (albarans, pressupostos, arxius, etc.). Elaboració i actualització d'informes en Excel o Power BI. Control i seguiment de dades econòmiques i de facturació. Ús del programa Factusol per a la gestió administrativa. Donar suport a altres departaments en tasques de gestió i control administratiu.

Requisits Català natiu i bon nivell de castellà. Nivell avançat d'Excel (taules dinàmiques, fórmules, gràfics, etc.) Coneixements del programa Factusol. Experiència prèvia en tasques administratives i de facturació. Persona organitzada, detallista, resolutiva i amb capacitat analítica. Experiència mínima d'1 any en administració o gestió documental. Domini 100% de Factusol i Contasol (imprescindible). Coneixements bàsics de gestió comptable i administrativa.

Què t'oferim Contracte indefinit des del primer dia. Incorporació immediata. 17.000€ bruts anuals. Assegurança mèdica privada amb Adeslas (completa + dental). Bon ambient laboral i equip proper. Suport a la formació contínua i desenvolupament professional.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Especialista en administración de personal y nómina
VPLAT
Empleado administrativo
30.000 € al año
Oferta cercana
Administrativo/a contable
Marlex
Empleado administrativo
30.000 € al año
Oferta cercana
Office admin supervisor
JR Spain
Empleado administrativo
37.500 € al año
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Zaragoza
Empleo Zaragoza
Empleo Provincia de Zaragoza
Empleo Aragón
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Asistente administrativo > Empleo Asistente administrativo en Zaragoza > Auxiliar administrativo (Zaragoza)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar